2012-05-29 GERINCES PROBLÉMÁK 
Azt mondják, a sikeres embereket az különbözteti meg az átlagtól, hogy hosszabb távú jövőképük van. Ha küzdősportolsz, és versenyzel is, nyilván vannak céljaid.

Legalább éves szintűek. De akár hosszabbak is.

És mi van a testeddel? Elképzelted milyen lesz 3-5-14 év múlva? 18 évesen vicces rávágni erre, hogy: romos. De, amikor először kell valami fontosat kihagynod, mert épp a derekaddal „van valami”, és ahelyett, hogy legalább a lelátón ülve ordítanád végig a csapattársad meccsét, épp azon agyalsz, hogy melyik fájdalomcsillapító rombolja kevésbé az izomzatodat, de elég erős ahhoz, hogy aludni tudj, na, akkor már nem lesz olyan vicces a helyzet.

Bunyózunk, így, vagy úgy, de egy-egy komoly edzés alatt, vagy egy rendes sparringon annyit, és olyat kell elviselnie a testednek, mint egy kisebb tüzérségi zárótűz. És ez nem múlik el nyomtalanul. Az ember teste sok mindent képes tolerálni- egy ideig.

És, ott vannak azok, azt hiszem többen, akik nulla előképzettséggel, leesnek egy terembe, ahol azonnal belevágnak valamibe, amit mma-nak hív, az aki ott tanít.  Aztán jön a háromszög a nyakra, és lesz, aki kibírja, meg lesz, aki megpróbálja kibírni… (és, itt nem azokak írok, akik rendes birkózó edzésről, vagy judo-ról, jönnek, vagy ilyen alapokkal érkeznek meg egy terembe. Ők tudják, hogyan kell felépíteni egy olyan gerincet, ízületeket, ami bírja ezt a nyírást. Vagy legalább is tanulták. Ez a szöveg azoknak szól, akik minden tudás nélkül, bízva az edzőjükben csinálják ezt, és sajnos azoknak is soknak, akik ma mma (ememéj) néven akarnak eladni valamit. ) 

Ha, el akarsz érni valamit, ahhoz idő kell. És ezt az időt a testedben kell eltöltened. És az kell, hogy a tested, a lehető legjobban szolgálja a céljaidat. Tehát építs egy olyan testet, amilyen a bunyóhoz kell. Ez legyen a legfontosabb. Alapok. Unalmas, tudom, de: ha nincsenek alapok, akkor nem lesz semmi sem, vagy egy ingatag akármi. A gerinc- az egyik alap.  Ha földharcolsz, földre viszel, (birkózol) kiemelten fontos, hogy jó állapotú erős, rugalmas legyen a gerinced.

Le tudsz menni hídba, segítség nélkül? Ha hidalsz, a tarkódtól az orrodig tudod nyomni a fejed? Nem? Akkor még van mit gyakorolnod.  Aztán menj le, egy birkózó terembe, és nézd meg mit csinálnak a 8 éves gyerekek. Nem tudod utánuk csinálni? Akkor maradj ott egy kicsit, és kérd meg valamelyiket mutassa meg, hogyan kell. Vagy kérd meg az edzőt- meg fogják mutatni.

      

Edzés előtt bemelegíted a nyakad, a gerinced, a csípőd? Mindig? Rendesen? Nincs rá idő? Vannak erre jó módszerek, rendszerek, csak keresni kell, meg kérdezni.

 

Folyt. köv. 

ELÉRHETŐSÉGEK

Email:   

Telefon:   +36 (20) 325 66 54

SKYPE:   Skype MeT! fightclubmma

MSN:   msn@ketrecharcos.hu

SZÁLLÍTÁSI INFO

VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓ

ÜZLETSZABÁLYZAT

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK   

FIZETÉSI TÁJÉKOZTATÓ

KÁRTYAELFOGADÁS

ÜZLETEINK

FIGHT SHOP

WESTEND

ARÉNA PLAZA

ALLEE

EGER AGRIA PARK

KAPOSVÁR TESCO

PÉCSI ÁRKÁD

PÉCSI TESCO

SZEGED ÁRKÁD

ZALAEGERSZEG TESCO


LEGYÉL TE IS TAG!

ÉS FIZESS MÁR MOST A TERMÉKEINKÉRT

5%-AL KEVESEBBET!

KETRECHARCOS A WEBEN

    


Copyright © 2013 Minden jog fenntartva!